Пошуковий запит: (<.>A=Ільчишин Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Драпалюк Г. Інтеграційні процеси вищої освіти в технічних університетах [Електронний ресурс] / Г. Драпалюк, Н. Ільчишин // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 6. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_6_10
|
2. |
Драпалюк Г. Тестування студентів в університетах [Електронний ресурс] / Г. Драпалюк, Н. Ільчишин, Н. Пиндик // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_28
|
3. |
Драпалюк Г. С Діловий німецькомовний дискурс: лексичний і перекладацький аспекти [Електронний ресурс] / Г. С Драпалюк, Н. М. Ільчишин, Н. І. Пиндик // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 7. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_7_13
|
4. |
Гук Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) [Електронний ресурс] / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 1. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_1_11
|
5. |
Левус Н. І. Особливості декларованого та реального ставлення молоді до представників інших країн [Електронний ресурс] / Н. І. Левус, Н. О. Ільчишин // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_14 Здійснено теоретичне обгрунтування та емпіричне вивчення відмінностей між декларованим та реальним ставленням молодих людей до представників інших країн. Більшість досліджуваних (76 %) продемонструвала адекватність ставлення до інших етнічних груп. Суттєвий незбіг декларованого та реального ставлення виявлено в тих молодих осіб, які залежні від думки інших, а в проблемних ситуаціях дотримуються стратегії уникнення. Чинником соціальної дистанції з іншими етнічними групами виступають не стільки особисті уподобання молоді, скільки саме політичні, соціальні та економічні умови.
|
6. |
Гук Л. Інтеграція засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Л. Гук, Н. Ільчишин // Молодь і ринок. - 2017. - № 7. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_7_19
|
7. |
Ільчишин Н. М. Загальні принципи і методології оцінювання [Електронний ресурс] / Н. М. Ільчишин // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 3. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_3_4
|
8. |
Ільчишин Н. Інформаційно-комунікаційні технології у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Ільчишин // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 2. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_2_6
|
9. |
Ільчишин Н. А. Поняття безпеки: від ідеї античності до концепцій нового часу [Електронний ресурс] / Н. А. Ільчишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2020. - Вип. 61(2). - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2020_61(2)__37
|
10. |
Ільчишин Н. В. Сутність стадії розгляду справи по суті в адміністративному судочинстві [Електронний ресурс] / Н. В. Ільчишин // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2. - С. 159-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2022_2_17
|
11. |
Ільчишин Н. Система суб’єктів адміністративного судочинства в Україні [Електронний ресурс] / Н. Ільчишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - Вип. 884. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_884_21
|